Postup při vytváření katalogu, který se používá pro dynamické reklamy a kolekce, byl podle některých inzerentů dosud poněkud náročný. Proto Facebook upravil rozhraní, aby proces zjednodušil. Seznamte se se základními změnami.
Takzvaný Catalog Manager vám umožní následující:
- Získáte přístup do všech katalogů, které máte zavedené pod vaším reklamním účtem nebo firmou, a uvidíte přehled všech položek v katalogu.
- V katalogu můžete vytvářet a nahrávat nový inventář za pomoci „feedů“ (složky obsahující podrobné informace o každé položce v inventáři) – například cena, produktové ID nebo dostupnost.
- Nastavíte sady produktů (specifické kategorie pro inventář), což vám pomůže lépe kontrolovat produkty, které se objeví v reklamách.
- Bude možné spárovat pixel eventy a zdroje aplikací s položkami v katalogu, abyste sledovali výkon. Zjistíte například, kolikrát lidé reagovali na položky v katalogu.
- Dozvíte se podrobnou diagnostiku výkonu vašeho katalogu, což vám pomůže vyřešit jakýkoliv problém.
Co se změnilo?
- Přístup aktualizovaných prostředků Help Centra přímo v rozhraní – Když kliknete na odkazy v centru nápovědy, otevře se příslušný článek, takže není třeba opuštět rozhraní Catalog Manageru.
- Doporučení pro další kroky – Při každé akci, kterou podniknete při vytváření katalogu, vás manažer navede k dalšímu příslušnému kroku.
- Jasnější akce a chybové zprávy při nahrávání feedu – Facebook nově dokáže zjistit, jaký je zdroj dat, zavádí nové šablony pro feed a vysvětluje jednotlivé a naplánované uploady do feedu.
- Konsolidovaný pohled na všechny katalogy, které vlastníte ve svém reklamním účtu – Nyní můžete zobrazit stav všech vašich katalogů, včetně příslušných doporučení, počtu položek a přidruženého účtu pro reklamy.