Facebook zveřejnil nové korporátní logo, které odliší Facebook jako mateřskou společnost od Facebooku coby mobilní aplikace. Logo aplikace sociální sítě zůstává v nezměněné podobě tak, jak ji známe.
Facebook přidá nové logo do všech svých aplikací s jasným tagem „from Facebook“ na přihlašovací stránce. Pomocí nového loga bude sociální síť uživatele lépe a viditelněji informovat o tom, kdo jejich oblíbené aplikace vyvinul a komu patří.
Tady je ukázka pro Instagram a WhatsApp. Nové označení najdete vždy ve spodní části.
Facebook také doufá, že tímto krokem vyřeší veškeré dohady o tom, které aplikace pod něj spadají a které ne. V nedávné studii od společnosti Pew Research se totiž přišlo na to, že až 71 % oslovených lidí neví, že Facebook vlastní Instagram a WhatsApp.
Nové firemní logo Facebooku se objeví i v dalších aplikacích, které patří pod jeho křídla – Messenger, Oculus, Workplace, Portal nebo Calibra.