Facebook zavedl novou sadu možností pro kontrolu umístění reklam napříč platformami, které pod něj spadají. Díky tomu mohou inzerenti efektivněji sledovat, kde se jejich reklamy zobrazují, a tím lépe chránit svůj brand.
Hlavním prvkem je rozšíření whitelistů pro Audience Network a pro in-stream reklamy v rámci živých vysílání. Tyto seznamy povolených umístění umožňují inzerentům vybrat konkrétního vydavatele nebo typ obsahu, v rámci kterého se mohou jejich reklamy zobrazovat. Naopak fungují blacklisty, které určitá umístění přímo vylučují.
Kromě těchto funkcionalit vydává Facebook aktualizovaný přehled zobrazování reklam, který zahrne údaje o zobrazení jak na úrovni stránky, tak na úrovni obsahu. Inzerenti tak získají transparentnější report o tom, do kterých jednotlivých částí obsahu jsou jejich reklamy vloženy.
Nové nástroje jsou k dispozici v rozhraní Brand Safety Controls v Business Manageru, který Facebook taktéž redesignoval, aby lépe prezentoval vaše reklamní účty a stav kontrol bezpečnosti značky.
Podrobnosti si přečtete na blogu Facebooku.