Pokud vaše firma pořádá událost nebo se účastní různých akcí organizovaných jinými, je pro propagaci dobré využít i sociální sítě. Facebook pro tyto účely navrhl nástroj Událostí, který neustále zdokonaluje. Poslední novinkou jsou upravené přehledy, které vám ukáží mnoho užitečných informací.
Kde nové přehledy pro události najdete a jak se v nich zorientovat?
1. V horním panelu vaší facebookové stránky klikněte na volbu Události.
Pokud Události nevidíte přímo v hlavním menu, klikněte na Přehledy a v levém panelu vyberte Události.
2. Poté se vám zobrazí stránka s následujícími statistikami:
- Kolik událostí jste vytvořili za vámi zvolené období (nebo jste byli spolupořadateli).
- Kolik lidí vaše události oslovily.
- Kolik reakcí jste na vaše události získali.
- Kolik lidí kliklo na vstupenky.
Dané přehledy si můžete vyfiltrovat za období posledních 365 dnů, 90 dnů, 28 dnů nebo 7 dnů.
3. Nástroj vás upozorní i na aktivní příspěvky, které budou vyžadovat odpověď, nebo si můžete zobrazit přehled příspěvků ze všech vašich událostí.
Facebook vám doporučí i jiné akce, které vám mohou pomoct zvýšit úspěšnost a efektivitu vašich událostí.
Skrze tento panel je také možné vytvořit novou událost. Akce pak můžete filtrovat podle data události nebo data zveřejnění. Dále si můžete zobrazit přehledy již zveřejněných událostí nebo koncepty a naplánované události.
4. U každé události pak uvidíte statistiky:
- Kolik financí jste již vyčerpali z vašeho rozpočtu.
- Jaký dosah měla vaše událost.
- Kolik reakcí jste na události získali v podobě Mám zájem o akci nebo Zúčastním se akce.
- Kolik lidí kliklo na odkaz na vstupenku na vašem webu.
Pro ještě detailnější data rozklikněte jednotlivé statistiky.
5. Každou akci si můžete poté rozkliknout zvlášť a uvidíte další podrobnější statistiky o okruhu oslovených uživatelů.
Díky novým přehledům pro vás bude lehčí analyzovat úspěšnost vašich událostí a jejich propagace. Získaná data budete moci použít k dalšímu plánování a ke zlepšení vašich budoucích strategií.