Zhruba před rokem přestal Facebook ukazovat odhady dosahu u vlastních okruhů uživatelů kvůli chybě, která mohla ohrozit bezpečnost dat. Nyní funkci ale vrací do běhu a inzerenti tak budou moct opět vidět odhadovanou velikost publika pro kampaně s využitím vlastních okruhů uživatelů (Custom Audiences).
V březnu 2018 výzkumní pracovníci z Nortwestern University objevili chybu, která mohla umožnit odvození několika atributů cílení u uživatelů v publiku. Následně Facebook odhad dosahu přestal uvádět pro všechny typy vlastních okruhů uživatelů a společně s odborníky pracoval na řešení problému. Po odstranění chyby bude Facebook znovu inzerentům odhady postupně zpřístupňovat.
Facebook se k situaci vyjádřil a oznámil, že pracoval na třech změnách, aby zlepšil bezpečnost uvnitř nástroje. Zabýval se soukromím, ochranou a novými omezeními. Nové limity se budou vztahovat k počtu publik nebo dotazům na API. Tato omezení by neměla mít vliv na běžné inzerenty, ale měla by zamezit případnému zneužití. Facebook tím zvyšuje bezpečnost dat z vlastních publik.
Odhady dosahu jsou pro inzerenty užitečným nástrojem, který jim pomáhá určit objem kampaní a podle toho efektivně spravovat rozpočet a bidding.