Facebook se rozhodl limitovat počet reklam, které v rámci jedné stránky pustíte současně do oběhu. Předpokládá ale, že se změna dotkne jen nepatrného procenta inzerentů. Novinku zavede v polovině příštího roku.
Abyste se na omezení mohli připravit, spustil Facebook novou verzi Marketing API, které zahrnuje nástroj Ad Volume API. Ten vám ukáže objem spuštěných reklam nebo reklam čekajících na schválení v rámci jednoho reklamního účtu. V budoucnu pak ještě napoví počet reklam, které může stránka současně spustit.
Proč k tomuto kroku vlastně Facebook přistupuje? Má za to, že omezení přispěje k „uvolnění“ platformy a zvýšení výkonu aktivních reklam. Facebook je dnes totiž už doslova přehlcený inzercí, která běží ve stejnou chvíli. Inzerenti kvůli tomu utrácí více peněz a navíc ještě dřív, než systém dokáže výkon reklam optimalizovat.
Novinka bude platit od poloviny roku 2020, takže do té doby máte spoustu času, abyste se seznámili s novým Ad Volume API a upravili kampaně podle návodu, který Facebook vydá začátkem příštího roku. V tu chvíli se dozvíte i to, jestli se vás omezení také týká.
Zajímá vás víc? Podívejte se, co Facebook v příštím roce z hlediska Marketing API a Graph API plánuje.