Facebook začal doporučovat uživatelům a firmám, aby v příspěvcích používali #hashtagy. Nově na ně totiž upřel pozornost a plánuje jejich pomocí zlepšovat organický dosah zveřejněného obsahu.
Hashtagy nejsou žádnou novinkou. Na Facebooku i Instagramu existují už dlouho. Zatímco na Instagramu se ovšem používají běžně, na Facebooku se objevují jen zřídka. Přitom slouží k vyššímu zapojení a pomáhají najít témata, která publikum zajímají. Proto je chce síť více podpořit a přimět uživatele a stránky, aby je používali i tady.
V současné době začal Facebook doručovat výzvy s tipem „Když přidáte do příspěvků hashtagy, můžete zlepšit váš dosah“. Říká tím, že pokud použijete hashtagy, dá vašemu obsahu extra dosah.
Pokud plánujete s hashtagy začít a chcete, aby byly skutečně efektivní, Facebook doporučuje testovat a hledat ty, které jsou nejrelevantnější. Optimální počet je 3-5 hashtagů na příspěvek.