Při vytváření podobných (Lookalike) publik budete moci automaticky použít polohy z vašich reklamních sad. Facebook tím eliminuje extra krok, který jste dosud museli udělat při procesu nastavování cílení.
Facebook testuje odstranění pole umístění, které používáte při vytváření Lookalike publik, tedy skupin uživatelů vykazujících společné charakteristiky jako vaši zákazníci. Novinka vám umožní využít místa, která jste už zadali do reklamních sad při nastavení cílení.
Když začnete vytvářet nový seznam podobných publik, uvidíte notifikaci, která vás na tuto možnost upozorní. Facebook také zkopíruje stávající Lookalikes s odstraněnou polohou, abyste je mohli použít v dalších kampaních. Aktivní kampaně, které cílí na dříve vytvořená Lookalike publika, poběží beze změny.
Aktualizace potěší hlavně inzerenty, kteří cílí na uživatele ve více geografických lokalitách. Manuální zadávání poloh může být totiž zdlouhavé. Když si Facebook samostatně převezme data o poloze z ad setů, zrychlí tím proces vytváření Lookalike publik a sníží možnost, že na některé klíčové lokality zapomenete.
https://twitter.com/duanebrown/status/1197191712164200448?ref_src=twsrc%5Etfw
Jedná se zatím o beta testování a není jasné, kdy a jestli Facebook novinku pustí do světa.