Facebook představil nové možnosti pro offline prodejce

21. 6. 2016Novinky

Facebook představil tři nové reklamní produkty určené pro offline obchody. Pokud máte kamennou prodejnu, potěší vás novinky, jako je lokátor obchodu, metriky návštěvnosti nebo aplikační rozhraní pro offline konverze.

Takzvaný „store locator“ umožní uživatelům Facebooku rychlý přístup do mapy, která zobrazuje lokality nejbližších poboček daného obchodu. Mapa zahrnuje také informace o adrese, otevírací době, telefonním čísle, webové stránce a čase, za který se k vám zákazník dostane. Lokátor můžete přidat do kterékoliv reklamy zaměřené na Local Awareness a je k dispozici již nyní.

Dříve bylo také takřka nemožné efektivně změřit, jaký dopad má online reklama na návštěvnost a prodeje v kamenné prodejně. Nový analytický nástroj pro měření návštěvnosti obchodu to ale umí. V metrikách vám prozradí, kolik lidí vidělo vaše reklamy na Facebooku a poté skutečně navštívilo váš obchod. Nástroj najdete v rámci reportingu reklam a společně s přehledem výsledků ostatních kampaní si díky němu utvoříte celistvý obrázek o trafficu, který lidé provedli poté, co zhlédli vaše reklamy. V závislosti na tom pak budete moci optimalizovat kreativu, doručování i cílení reklam a analyzovat výsledky napříč pobočkami a regiony.

Poslední novinka, Facebook API pro offline konverze, vám ukáže, jaký vliv měly vaše marketingové kampaně na Facebooku na fyzické transakce v obchodě, call centru a dalších. Výsledky se zobrazí v reálném čase, protože API dokáže spárovat data o transakcích z databáze zákazníků s reportingem reklam. Kromě toho také získáte demografický přehled o svých zákaznících.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře