Facebook chce pomoci menším firmám s maximalizací výkonu reklam, a proto zavádí nové nástroje pro tvorbu videa. Z obrázků a textů je možné vytvořit jednoduchými metodami efektní a profesionální video obsah pro reklamní kampaně.
Menší firmy tak získají užitečný a kreativní nástroj a nebudou muset investovat velké finanční prostředky do tvorby videí.
Nové nástroje „Sady pro tvorbu videí“ najdete ve správci reklam. Stačí vybrat volbu „Jedno video“ a zobrazí se vám nová možnost „Použít šablony“.
Sada nabízí 5 šablon pro horizontální a vertikální video, které jsou zaměřené na propagaci produktu, objevování značky a produktů, zobrazení výhod produktu, prodej několika produktů nebo zajímavé zprávy o produktech a službách ve spojení s vizuální prezentací. Videa mají délku 6 a 15 sekund. Podle zvoleného typu šablony budete potřebovat 2-10 obrázků a popisující texty.
Vybírat můžete mezi standardními nebo tematickými šablonami s vánočním motivem.
Nově bude možné také oříznout video na správný poměr stran,a to konkrétně 1:1 a 4:5 pro feed, 9:16 pro Stories a 16:9 pro in-stream. Tato úprava vám usnadní práci a optimalizuje proces tvorby reklamy.
ARVE Error: Mode: lazyload not available (ARVE Pro not active?), switching to normal mode
Při tvorbě videí pomocí šablon je možné si upravit každý obrázek zvlášť. To znamená, že si můžete zvolit barvy pozadí, text nebo rámování a všechny tyto úpravy pak aplikovat do videa.
Kromě Facebooku nabízí řešení šablon i nástroje třetích stran, jako je například ROI Hunter.