Facebook obohatí události o nové praktické nástroje. Ty umožní zlepšit organizaci časového harmonogramu a informovat účastníky o dalších důležitých součástech dané akce.
Nová funkce bude k dispozici v událostech, v sekci „Podrobnosti“, kde si budete moci nastavit přesný harmonogram vaší akce. Tento nástroj je velmi přínosný pro firmy, které se zabývají organizací akce typu veletrh, koncert nebo přednáška. Účastníci tak získají přehled, co se kdy chystá, a budou se moci případně rozhodnout, které části akce jsou pro ně zajímavé a které naopak vynechají.
S novinkou podají události přehledné informace, dostupné na jednom místě, aniž by uživatelé museli složitě překlikávat a dohledávat obsah na webových stránkách organizátora.
Dalším vylepšením bude možnost přidat neplacené a placené informace o přijetí do seznamu událostí.
Facebook chystá také úpravu sekce vstupenek následujícím způsobem:
- Firma si bude moci nastavit, jestli se bude platit vstupné dopředu, nebo až na akci.
- Uživatele půjde přesměrovat na web, na kterém si mohou zakoupit vstupenky.
- Uživatele budete moci odkázát na Messenger, kde se dozví další informace.