Zjistit, která reklama má lepší výkon, vám teď půjde rychleji. V nástroji „Rychlé vytváření“ ve Správci reklam totiž přibyla možnost split testování.
Split testing, dříve či jinak známý jako A/B testování, je důležitá technika, která pomáhá zjistit, které reklamy fungují nejlépe. Díky němu můžete experimentovat s různými hypotézami a možnostmi, identifikovat, co přináší nejlepší výsledky, a na základě toho pak vytvářet efektivnější kampaně.
Facebook spustil split testing v Ads Manageru loni v březnu a upgradoval ho s variantou pro kreativy loni v říjnu. A nyní ho přidává i do nástroje pro rychlého vytváření reklam.
To ale není všechno. Split testing nyní také podporuje reklamní cíl engagement, takže ho můžete provádět na post engagement, Page like a event responses. Doteď bylo možné testovat jen reklamy optimalizované na catalog sales, konverze, app installs, reach, video views, traffic a lead generation.
Do Rychlého vytváření reklam přidal Facebook mimo to novou „nástěnku“ pro reporting, kde uvidíte standardní KPIs pro split test, jako je CPM, CPC, CTR a další. V neposlední řadě pak můžete duplikovat split testy a přitom zachovat stejné nastavení.
Podívejte se do nápovědy, jak v Ads Manageru vytvořit split test.