Facebook propojí věrnostní programy značek s aktivitou zákazníků na sociální síti

30. 3. 2020Novinky

Facebook testuje propojení věrnostních programů firem a jejich zákazníků na platformě. Tato novinka by v budoucnu mohla vlivem okolností výrazně nabrat na důležitosti.

Facebook nedávno spustil nový pilotní program, který efektivně propojuje věrnostní členství uživatele, které má v rámci nějaké značky, s jeho identitou na Facebooku. Tato funkcionalita umožní značce vytvářet reklamy s vlastním okruhem uživatelů (Custom Audiences), kteří se zaregistrovali do jejího věrnostního programu.

Tyto reklamy budou mít ve spodní části nové CTA tlačítko Link Account. Když na něj uživatel klikne, propojí se jeho Facebook účet s věrnostním účtem dané značky.

Zdroj: Social Media Today

Po připojení budou členové moci sledovat stav svého věrnostního účtu přímo na Facebooku. Dále budou moci získávat body za aktivitu na sociální síti, členské slevy na nákupy nebo body za online nakupování.

Nový nástroj se aktuálně testuje v USA. Už teď je ale jasné, že obchodům pomůže lépe motivovat zákazníky k opakovaným nákupům, efektivněji cílit reklamy (na základě chování při nákupu v minulosti nebo offline) a vytvářet specializované exkluzivní události pouze pro členy.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře