Facebook rozšiřuje testování in-stream reklam ve Facebook Live. Než je pustí do světa, chce si ověřit, jestli je zdejší formát reklamy efektivní.
Facebook prozatím testuje in-stream reklamy s pár vybranými vydavateli. Test pomůže vyhodnotit, jestli jsou tvůrci schopní zpeněžit live videa, která obsahují in-stream reklamy.
Jak to funguje?
Při sledování live obsahu od tvůrce, který je zahrnutý v testování, uvidíte několik reklamních formátů:
- pre-roll reklamu, která poběží před live streamem
- obrazovou reklamu, která se zobrazí pod videem
- mid-roll reklamu, která se během živého vysílání přehraje v hlavním videopřehrávači, zatímco video bude pokračovat ve zmenšeném okně
Pokud máte jako inzerenti starost o bezpečnost vaší značky a bojíte se, aby se vaše reklamy nezobrazovaly u nevhodného obsahu, Facebook nabízí tři možnosti:
- Vyloučíte vaše reklamy z určitého vysílání – Stačí, když při nastavování kampaní ve Správci reklam zadáte, že chcete vyloučit umístění reklamy v live streamu.
- Přidáte konkrétního video tvůrce do blocklistu – Tím zabráníte doručování vašich reklam jak v jeho živém vysílání, tak ve videích na vyžádání.
- Povolíte filtr umisťování reklam v rámci citlivého obsahu – Automaticky tak zablokujete zobrazování reklam v přímých přenosech.
Facebook doteď testoval in-stream reklamy pouze ve vysílání vývojářů her. Nyní chce zabrousit i do oblasti zábavy, zpravodajství a sportu. Inzerenti totiž u těchto reklam zaznamenávají narůst impresí.