Facebook aktualizoval nástroj pro předplatné a zahrnul do testování dalších 28 vydavatelů, kteří používají Instant Articles. To jim pomůže získat více čtenářů a monetizovat jejich obsah.
Spolupráce s mediálními vydavateli si Facebook velmi cení. Dlouhodobě totiž bojuje proti falešným zprávám, které na síti kolují, a o to víc podporuje seriózní a kvalitní žurnalistiku. Pro vydavatele proto stále vylepšuje prostředí, aby jim přinášelo užitek, který potřebují. Zaměřuje se hlavně na to, jak mohou být v přímém spojení s publikem, rozšířit čtenářskou základnu a monetizovat obsah, který produkují.
Facebook začal testovat možnosti předplatného už v roce 2017. Loni v červnu v této práci pokročil a nyní svůj program rozšiřuje na další vydavatele. Mezi nimi najdete například americká média Business Insider, Chicago Tribune nebo Newsday, z Evropy pak Libération, Informacion.es či Expresso.
Zjednodušení získala také registrace pro nové předplatitele. Faceboook navíc testuje variantu, že pokud zájemce uvede svůj e-mail, vydavatel mu může povolit pokračovat ve čtení článků.
Zajímavou příležitostí je jistě také nová obrazovka s uvítáním, která podpoří nové předplatitele, aby sledovali facebookovou stránku vydavatele a objevili další obsah na News Feedu. Zjistilo se totiž, že 54 % předplatitelů nesleduje Facebook Page vydavatele a neví, že na ní mohou najít další zajímavé články, za které si platí. Uvítací obrazovka se během testování osvědčila, protože procento nových předplatitelů, kteří se stali fanoušky stránky, vzrostlo na 94 % a zároveň o 40 % stoupl počet přečtených článků na Facebooku.
Ruku v ruce s tím jde testování nové možnosti vytváření příspěvků, kterými mohou vydavatelé na Facebooku cílit přímo na předplatitele.
Facebook pracuje i na tom, aby čtenáři mohli provést platbu za předplatné přímo v rámci sociální sítě. Tato aktualizace má podpořit formu členství.