Facebook ruší šedé verifikační štítky u stránek

18. 10. 2019Novinky

Na konci měsíce – konkrétně 28. října – Facebook odstraní šedivé štítky, se kterými se můžete setkat u některých Facebook stránek. Správcům začne postupně chodit upozornění.

Šedý štítek, který Facebook zavedl v roce 2015, symbolizuje autenticitu stránky. Byl užitečný hlavně pro malé firmy, které pomocí něj jednoduše prokázaly, že daná stránka patří skutečně jim a že ji přímo oni spravují. Byly takzvaně ověřené.

Některým stránkám naopak přísluší modrý štítek, který Facebook přiděluje veřejně známým osobám, mediálním společnostem a značkám. Ten zůstane nadále. Zjistěte, jak získat modrý štítek.

Šedý štítek sice firmám posloužil, ale pravděpodobně nebyl dostatečný. Ze zpětné vazby uživatelů totiž vyplývá, že jim nebylo jasné, co vlastně šedý štítek znamená. Proto se Facebook rozhodl dokazovat autenticitu stránek, respektive firem jiným způsobem. Jakým, zatím není jasné.

Co tato změna pro firmy znamená? Jejich marketéři budou muset vynaložit více sil, aby prokázali, že Facebook stránka je autentická, a sledovat ostatní stránky, které se za ně vydávají nebo prohlašují, že jsou s danou společností spřízněné.

Správcům Facebook doporučuje, aby si na profilu stránky vyplnili všechny potřebné informace, vložili profilový obrázek a správné kontaktní údaje. Hodí se také pravidelná správa stránky a aktivní sdílení příspěvků, aby uživatelé viděli, že firma funguje.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře