Pokud jste měli doteď zájem využít reklamní formát kolekce, ale bránil vám v tom počet produktů, které Facebook vyžadoval, máme pro vás dobrou zprávu. Facebook se totiž smiloval a počet produktů snížil z osmi na čtyři.
Při vytváření Collection ads nyní můžete manuálně přidávat produkty z katalogu. Dosud je Facebook přiřazoval automaticky. Tato novinka vám dává větší flexibilitu nad pořadím a barevnými variacemi zboží, které se zobrazuje v reklamě.
Facebook také oznámil, že lifestylové šablony Canvas pro Collection ads, které představil v září, jsou konečně dostupné pro všechny inzerenty.
Kolekce se zobrazují v News Feedu jako mobilní reklamy kombinující hlavní video, obrázky nebo slideshow se čtyřmi obrázky pod nimi. Když na reklamu kliknete, dostanete se na full screen Canvas, kde najdete více informací a obsahu. Jedná se o interaktivní prostředek, který podporuje brand a přitahuje pozornost zákazníků.
Zajímavé tipy na kolekce najdete ve skupině Facebooku, věnované tomuto reklamnímu formátu. Protože se jedná o mobilní reklamní formát, i obsah v této skupině uvidíte pouze pomocí mobilního zařízení.
A pokud se radši díváte na webináře, ten o kolekcích jsme pro vás připravili zrovna nedávno. Podívejte se.