Facebook přidal tři nové nástroje, které podpoří fundraising neziskových organizací na všech jeho platformách. K dispozici bude nové tlačítko pro dárcovství na Instagramu nebo speciální samolepka ve Facebook Stories.
O tom, že je Facebook přátelská sociální síť i pro fundraising neziskových organizací, je známá věc. Pomocí speciálních funkcionalit podporuje jejich aktivity. V této souvislosti nyní zavedl nové nástroje, které jim pomohou získat ještě více peněz.
První novinkou je samolepka ve Facebook Stories, která vyzývá k darování peněz. Stories jsou mezi neziskovými organizacemi obecně populární formát, protože umožňují vyprávět příběhy, ukazovat zákulisí jejich činnosti, a tím se lidem dostávat více pod kůži. Podobná samolepka funguje už na Instagramu a teď má svou vlastní verzi ve Facebook Stories.
Facebook také rozšířil charitativní živé vysílání do herní oblasti. Hráči mohou vybrat jednu z možností a vyzvat diváky, aby na danou věc během živého vysílání přispěli. Nastavit lze také cílovou částku a oznámení, které se lidem zobrazí v chatu.
Do novinek se zapojil také Instagram, který brzy zavede permanentní tlačítko „Donate“ vpravo na profilu neziskových organizací. Bude umístěné u záložky s kontaktem a nabídne trvalou možnost fundraisingu.