Facebook hledá nové způsoby, jak přilákat více influencerů do své platformy. Brand Collabs Manager usnadní spolupráci mezi influencery a firmami, kterým pomůže najít vhodné vlivné tvůrce ke spolupráci.
Takzvaný Influencer marketing je na sociálních sítích na vzestupu. Jedná se o formu marketingu, který klade důraz na tvůrce, kteří mají vliv na potenciální kupující.
Facebook oficiálně spustil platformu Brand Collabs Manager, do které se budou moci zaregistrovat všichni influenceři.
Pokud bude mít firma zájem o uzavření spolupráce s vlivným tvůrcem, bude moci této nové platformy využít a pomocí filtru cílení si vybere vhodného spolupracovníka.
Influenceři budou mít pod svým jménem zveřejněn počet fanoušků, kategorii publika a procentuální shodu, která bude ukazovat vhodnost spolupráce se značkou a s požadavky firmy.
Po rozkliknutí profilu se zobrazí podrobnější informace o daném influencerovi jako charakteristika jeho publika, zájmy, pohlaví, vzdělání, rok založení facebookové stránky, jaký typ obsahu publikuje, jakým jazykem komunikuje, odkud pochází, jaké má webové stránky.
Influenceři si budou moci vytvořit v platformě vlastní profily se základními údaji doplněnými o videa a další kanály jako Instagram.
Naopak firmy budou mít při výběru vhodného influencera přístup k údajům s jakými značkami influencer v minulosti spolupracoval a k základním statistikám o návštěvnosti.
Facebook se bude zabývat i kontrolou pofidérních profilů influencerů a ty pochybné bude z aplikace odstraňovat.
Brand Collabs Manager bude otevřený veřejnosti v následujících dnech. Pro více informací nebo registraci navštivte následující odkaz.