Facebook testuje A/B porovnávání organických příspěvků

5. 10. 2018Novinky

V červnu Facebook začal experimentovat s novou možností A/B testování pro příspěvky facebookových stránek. Nyní probíhají další testy na konkrétním vzorku uživatelů. Tato inovace umožní firmám porovnávat výsledky jejich organických příspěvků a tím lépe řídit dosah a zapojení uživatelů.

Porovnání, jak si který příspěvek vede a jaká je míra zaujetí uživatelů, je pro firmy velmi užitečným ukazatelem při tvorbě strategií. A/B testování bude mít přínos hlavně pro velké facebookové stránky, které publikují několik příspěvků za den.

Po změně algoritmu Facebooku zápasí mnoho firem s poklesem dosahu příspěvků. Porovnávací nástroj tak poskytne další důležitá data k rozhodování. Firmy si ale v první řadě mohou otestovat, jaké příspěvky jsou pro uživatele zajímavé a jaký obsah preferují.

Nástroj pro A/B testování umožní nahrát čtyři různé příspěvky a následně porovnat jejich výkon.

Zatím není jasné, kdy bude novinka k dispozici ostatním. Už teď ale výsledky testů dokazují, že nová funkce pomohla vybraným firmám přilákat více návštěvníků na stránky. Facebook bude nyní provádět hlubší testy nástroje.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře