V červnu Facebook začal experimentovat s novou možností A/B testování pro příspěvky facebookových stránek. Nyní probíhají další testy na konkrétním vzorku uživatelů. Tato inovace umožní firmám porovnávat výsledky jejich organických příspěvků a tím lépe řídit dosah a zapojení uživatelů.
Porovnání, jak si který příspěvek vede a jaká je míra zaujetí uživatelů, je pro firmy velmi užitečným ukazatelem při tvorbě strategií. A/B testování bude mít přínos hlavně pro velké facebookové stránky, které publikují několik příspěvků za den.
Po změně algoritmu Facebooku zápasí mnoho firem s poklesem dosahu příspěvků. Porovnávací nástroj tak poskytne další důležitá data k rozhodování. Firmy si ale v první řadě mohou otestovat, jaké příspěvky jsou pro uživatele zajímavé a jaký obsah preferují.
Nástroj pro A/B testování umožní nahrát čtyři různé příspěvky a následně porovnat jejich výkon.
Zatím není jasné, kdy bude novinka k dispozici ostatním. Už teď ale výsledky testů dokazují, že nová funkce pomohla vybraným firmám přilákat více návštěvníků na stránky. Facebook bude nyní provádět hlubší testy nástroje.