Facebook testuje GIFy na stránkách i v reklamě

22. 8. 2015Novinky

Obrázky ve formátu GIF sice Facebook podporuje v příspěvcích osobních profilů už od května, firemní stránky ale zatím měly smůlu. Teď však sociální síť oznámila, že by se mohlo blýskat na lepší GIFové časy i v případě Page postů a reklam.

Potvrdil to mluvčí Facebooku:

„GIFy mohou být zábavným a působivým způsobem komunikace, proto jsme začali testovat podporu obrázků tohoto formátu i v příspěvcích a sponzorovaných příspěvcích malého procenta facebookových stránek. Dříve než ho pustíme dál, vyhodnotíme, jak velký engagement přináší.“

Jak by mohly GIFy zatraktivnit marketingové počiny firem, můžete zkouknout tady nebo tady.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře