Pokud si nevíte rady, kdy přesně publikovat obsah na vaší facebookové stránce, brzy by těmto pochybám mohl být konec. Facebook začal testovat nový nástroj, který vám při plánování příspěvků napoví doporučený čas publikování, tedy kdy je vaše publikum na sociální síti nejaktivnější.
Při plánování příspěvku se vám objeví dvě možnosti. V rámci první si sami vyberete datum a čas, kdy chcete obsah publikovat. Tak to funguje už nyní. Novou možností je doporučený čas, který vám Facebook zobrazí na základě statistik z posledního týdne, kdy byli vaši fanoušci nejaktivnější. Pokud zvolíte volbu Doporučeno, měla by se zvýšit pravděpodobnost, že uživatelé budou více reagovat na váš příspěvek, a poroste tak i míra zapojení.
Podobné funkce již existují v nástrojích třetích stran, ale nikdy nebyly přímo součástí Facebooku a nevyužívaly interní data, která má k dispozici pouze sociální síť.
Nový nástroj se aktuálně testuje a Facebook se zatím blíže nevyjádřil, kdy ho veřejně zavede.