Ads Manager získá pár praktických aktualizací, díky kterým by měl být intuitivnější a měl by podpořit větší produktivitu správců, zejména těch, kteří jsou zvyklí používat i jiné reklamní platformy než Facebook.
Zahraniční PPC specialisté a agentury, které beta verzi Ads Manageru objevili, tvrdí, že nové rozhraní je kombinací různých reklamních platforem, jako jsou Google Ads, Reddit, Bing Ads a další. Díky tomu bude pro správce jednodušší mezi platformami přecházet a rychleji si zvyknout na nové prostředí pro tvorbu, správu a analýzu reklam.
Nové rozhraní Ads Manageru byl mělo opustit navigační tabulky, které byly v horní části, ve prospěch rozbalovacího menu. Na úrovni reklamních sad by měl být k dispozici pravý editační panel.
NEW FB AD MANAGER INTERFACE #PPCChat #FBAdsChat
Got my mole inside to preview the new Facebook Ads Manager. The smart @AkvileDeFazio was right about it being a mix of Reddit / Google Ads…ect. Still in beta internally. No ETA on us getting it but asked if I can beta. pic.twitter.com/zhi2ta1q19
— Duane Brown 🇨🇦 (@duanebrown) 22. února 2019
Pokud jste ve svém Ads Manageru už také zachytili nějaké aktualizace rozhraní, dejte nám vědět do komentářů, případně nasdílejte screen.