Facebook přináší další rozšíření, kde se budou zobrazovat reklamy. Nyní má na mušce mobilní feed skupin.
Desítky milionů aktivních skupin a přes 400 milionů lidí, kteří jsou jejich členy. Tak vypadají čísla týkající se Facebook Groups. A protože nejsou nijak zanedbatelná, dělá sociální síť další krok k monetizaci platformy.
Facebook právě s vybranými inzerenty testuje možnost umístit reklamy ve feedu s příspěvky skupin. To bude možné nastavit tradičně v Ads Manageru. Tyto reklamy půjdou ruku v ruce s umístěním v News Feedu, které je v tomto případě povinné.
Nový reklamní formát je podobný feedovým reklamám co do titulku, obrázku i textu. Pro tuto chvíli můžete použít pouze jeden statický obrázek.
Z reklamních cílů bude v nabídce dosah, offsite konverze a kliknutí na odkaz. Facebook neumožní cílit na lidi na základě specifičnosti skupiny, do které patří. Jinak Facebook žádné změny v cílení neplánuje.
Reklamy budou rovněž obsahovat standardní označení Sponzorováno a nabídnou stejnou transparentnost, kontrolu i možnost blokace jako ostatní typy reklam.