Ačkoliv s tím delší dobu bojovaly, Facebook Stories konečně začínají být v kurzu. Dnes je denně sleduje už 150 milionů lidí. Sociální síť chce snahy uživatelů ještě podpořit a testuje možnost sdílet v příbězích odkazy.
Lidé na sociální síti rádi sdílejí odkazy na články nebo témata, která je zajímají. Facebook jim proto chce prostor rozšířit i na Stories. Přidání linku do Stories najdete mezi možnostmi, které se zobrazí při vkládání odkazu do News Feedu.
Touto aktualizací chce Facebook podpořit i obsah značek a vydavatelů, kteří jej tak mohou lépe zviditelnit. Organický dosah a referenční návštěvnost stránek totiž poslední dobou kvůli častým změnám algoritmu feedu poněkud trpěly, a tak se Facebook snaží tuto nepříjemnou situaci vykompenzovat, aby je určitým způsobem získaly zpět.
Facebook také věří, že novinkou podpoří více uživatelů, aby vytvářeli příběhy a tím zvýšili popularitu nástroje.