Facebook experimentuje s novou podobou News Feedu, která kombinuje klasické příspěvky a Stories v jednom horizontálním rozhraní. Pokud Facebook aktualizaci zavede, radikálně se změní způsob, jakým si uživatelé prohlížejí obsah na sociální síti.
Místo klasického vertikálního rolování má News Feed v testovací ukázce horizontální podobu. Pohybem do strany listujete mezi příspěvky a obsah si můžete prohlížet podobným způsobem, jako je tomu u Stories.
Zásadní změnou je, že v tomto zobrazení jsou klasické příspěvky News Feedu i Stories (fotografie, videa i reklamy) v jednom společném kanálu.
Pokud Facebook změnu feedu opravdu zavede, mohla by se teoreticky zvýšit četnost zobrazování reklam. Zatím není jasné, jestli by samostatné umístění Stories úplně vymizelo, nebo by bylo zachované. V druhém případě by tato možnost mohla zvýšit jejich viditelnost.
Facebook potvrdil, že novou podobu News Feedu interně vyvíjí, ale vše je ve velmi rané fázi. Uvedl také, že v současné době provádí podrobný uživatelský průzkum, který je před případným veřejným testováním nezbytný.