Dosud byla praxe taková, že Facebook poskytl firmám jedno ID, pokud je někdo kontaktoval na Messengeru, a druhé ID, pokud se ta stejná osoba přihlásila do jejich aplikace nebo stránky. Kvůli tomu ale nebylo možné zjistit, že se jedná o jednu a tatáž osobu, kvůli čemuž firmy přicházely o drahocená data. Nyní Facebook oznámil, že umožní veškerá ID jednoho uživatele spárovat.
Platí to v případě, že daný uživatel má zavedený profil na sociální síti. Výsledkem tohoto párování bude, že firmy budou schopné o dané osobě získat veškeré informace, které se hodí pro navazující marketingové aktivity. Zjistíte například, kdy u vás daný uživatel naposledy nakoupil, a až s ním budete příště komunikovat přes Messenger, můžete ho informovat o novém produktu ve vaší nabídce.
A pokud spravujete více aplikací a stránek nebo vlastníte větší množství Facebook Pages, sociální síť teď dokáže spárovat ID napříč všemi platformami. Sjednocení všech ID umožní také využít získaná data pro cílení reklam.
Více informací najdete v nápovědě.