Facebook od konce října provádí aktualizaci metrik zobrazení videa. Odstraňuje ty, které jsou navázané na 10sekundové zhlédnutí videa, tedy i cenu za zhlédnutí 10 s videa a jedinečné zhlédnutí 10 s videa. Další změnou je přejmenování 11 metrik videí.
V červenci začal Facebook pro optimalizaci kampaní s účelem zhlédnutí videa využívat místo metriky 10sekundového zhlédnutí ThruPlay. To umožňuje optimalizovat a platit jen za reklamy přehrané až do konce nebo alespoň po dobu 15 sekund.
Tato optimalizace je dostupná u aukce nebo kampaní s dosahem a četností. Facebook uvedl, že ThruPlay je efektivnější z hlediska vynaložených nákladů a růstu značky. Nyní Facebook metriky 10sekundových zhlédnutí videa odstraňuje.
Další změnou je přejmenování 11 metrik videí. Jedná se pouze o aktualizace názvů, výpočty metrik se nemění. Cílem je usnadnit inzerentům orientaci v úspěšnosti reklam. Facebook vysvětlil, že k této úpravě přistoupil, aby byly názvy jasnější a konzistentnější.