Facebook spustil pro firmy novou webovou stránku, která shromažďuje všechny důležité materiály týkající se zásad používání dat. Cílem je poskytnout firmám a inzerentům informace o tom, jak chránit nejen sami sebe, ale i data o jejich uživatelích.
Firemní centrum pro ochranu soukromí a používání dat obsahuje užitečné informace o ochraně soukromí, smluvní podmínky, zásady reklamy, GDPR, informace o produktech. Firmy tak mají kdykoliv v případě potřeby nebo pochyb snadný přístup k důležitým podkladům.
Stránky Facebook rozdělil do 6 kategorií a každá z nich obsahuje odkazy do podrobnějších sekcí.
- Principy – principy inzerce na Facebooku a zásady na ochranu soukromí na Facebooku
- Podmínky a zásady – používání Facebooku, dat, souborů cookie, smluvní podmínky a nástroje pro firmy, podmínky pro vlastní okruhy uživatelů, podmínky pro samoobslužné reklamy, podmínky zpracování údajů, komerční smluvní podmínky, zásady pro reklamu
- Používání dat a reklamy – vlastní okruhy uživatelů, Facebook pixel, API a SDK, proces autorizace reklam
- Dodržování předpisů týkajících se ochrany osobních údajů – GDPR, štít na ochranu soukromí, zákon státu Kalifornie o ochraně soukromí spotřebitelů CCPA
- Trust, Transparency & Control Labs – organizace Facebooku, která se zabývá návrhem řešení na ochranu soukromí
- Další zdroje – Facebook Newsroom, dotazy citlivé povahy, základy soukromí, předvolby pro reklamy, hlášení o transparentnosti Facebooku
Prostudujte si kompletní sekci Firemního centra pro ochranu soukromí a používání dat. Podívejte se také, jak Facebook chrání vaše heslo a jak si ho správně zabezpečit.