Zprávy o koronaviru se šíří všemi médii včetně sociálních sítí a bohužel s nimi ruku v ruce na platformy přichází i reklamy, které krizové situace využívají k nekalému výdělku. Facebook se proto rozhodl zavést několik opatření.
Omezení ze strany Facebooku je dočasné. Vztahuje se na inzeráty na Marketplace a na veškerou facebookovou reklamu, která inzeruje prodej roušek i léků na léčbu koronaviru. Protože se kolem této problematiky šíří mnoho dezinformací, bude Facebook rovněž více kontrolovat obsah, který se týká onemocnění COVID-19.
Facebook také spolupracuje se Světovou zdravotnickou organizací (World Health Organization – WHO), které poskytuje zdarma reklamní prostor, aby podpořil boj proti poplašným a nepravdivým zprávám. Mark Zuckerberg uvedl, že Facebook dá WHO tolik reklamy, kolik jen bude potřebovat. Ten, kdo bude hledat příspěvky s tematikou koronaviru, bude pomocí vyskakovacího okna přesměrovaný na WHO nebo příslušnou zdravotnickou organizaci v dané zemi.
Facebook bude podporovat stejným způsobem i jiné významné globální organizace a odborníky na zdraví.