Facebook zavádí nové možnosti kontroly zobrazení reklam

4. 12. 2019Novinky

Facebook oznámil, že se zaměří na nová opatření, díky kterým budete moci lépe kontrolovat umístění vašich reklam. Chce inzerentům zajistit, aby se jejich reklama nezobrazovala na nežádoucích místech, a poskytnout jim větší transparentnost i bezpečnost.

První důležitý krok, od kterého by se podle Facebooku mělo začít, je zamezení šíření škodlivého obsahu. Samozřejmě v tak velkém množství obsahu a uživatelů jde o velmi těžko dosažitelný cíl. Správně nastavené standardy a intenzivní bezpečností kontroly ovšem mohou pomoci se tomuto cíli přiblížit.

Facebook má k dispozici kromě nástrojů umělé inteligence i přes 35 000 zaměstnanců, kteří se podílí na ověřování podezřelého obsahu, a do oblasti bezpečnosti každoročně investuje miliardy dolarů.

Druhým krokem je potřeba vysoce kvalitního ekosystému, co se obsahu, vydavatelů i reklamy týče. Facebook chce, aby zde byly v bezpečí jak firmy, které prodávají své produkty, tak i spotřebitelé, jež by měli mít důvěru v platformu i samotné inzerenty.

Facebook v tomto kontextu zveřejnil několik konkrétních opatření, která značkám pomůžou v kontrolách bezpečnosti:

  • V Business Manageru a Ads Mangeru budete moci nově vytvářet seznamy blokovaných, zobrazovat si reporty doručování a nastavovat filtry inventáře na úrovni účtu (prozatím byly tyto úkony možné pouze na úrovni jednotlivých kampaní).
  • Facebook vylepšuje i přehledy doručování, ve kterých budete moci vyhledávat podle ID účtu nebo vydavatele, aniž by bylo nutné je stahovat.
  • Nově zde najdete i informace o úrovni obsahu. Přehledy doručování představují panel, který vám pomůže snáze zjistit úspěšnost sad reklam a zobrazuje metriky týkající se doručování vašich reklam.
  • Facebook má nového bezpečnostního partnera Zefr, který bude společně s těmi stávajícími pomáhat vylepšovat nástroje a ovládací prvky pro bezpečnost značek.
  • Facebook začne také testovat white list (seznam povolených) druhů obsahu, kde se mohou objevit v podobě in-stream video reklamy vydavatelů.

Tato nová opatření přinesou vaší značce větší bezpečnost, vyšší transparentnost a lepší možnost výběru, kde se budou vaše reklamy zobrazovat.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře