Facebook zavádí nový nástroj ke zlepšení zákaznického servisu

25. 6. 2018Novinky

Facebook chce poskytnout uživatelům, kteří sociální síť využívají při nakupování, důvěryhodné prostředí. Proto zavádí nový nástroj, který pomůže prověřit obchod, u kterého chcete nakoupit, a spojit se s dalšími firmami, které splňují vaše očekávání.

Ačkoliv je dnes nakupování přes internet běžnou rutinou mnoha lidí, stále se najdou e-shopy, které nenabízejí úplně profesionální zákaznický servis. Nejen že se taková situace špatně odráží na pověsti firmy, ale také vyvolá negativní dojem na Facebooku. A protože i takové firmy inzerují na sociální síti, Facebook chce vědět, pokud zákazník získá špatnou zkušenost poté, co viděl reklamu v jeho prostředí.

Výzkum navíc ukázal, že největší frustrace zákazníka, který zakoupí od inzerenta zboží, pochází od „nepřesné doby dodání“ a „nepravdivých informací o produktu“. Facebook na základě toho spouští nový nástroj, který těmto situacím zabrání.

O co jde? Uživatelé na celém světě teď budou mít možnost zanechat recenzi obchodu, u kterého nakoupili poté, co viděli nebo klikli na reklamu na Facebooku.

Nástroj najdete v záložce „Aktivity reklam“, kde si můžete prohlédnout reklamy, na které jste nedávno klikli. U každé reklamy můžete zanechat zpětnou vazbu a informovat Facebook o vašich zkušenostech. Díky tomu sociální síť lépe porozumí, která firma či zboží mají potenciálně nízkou kvalitu.

Negativní feedback pak Facebook nasdílí přímo příslušnému obchodu a umožní mu zlepšit stav. Facebook nechce být hned nekompromisní, proto nejdříve nabídne pokyny a rady, ať už jde o zlepšení spokojenosti zákazníků, nebo o to, jak lépe vyhovět jejich očekáváním.

Pokud se ale kvalita ani časem nezlepší, Facebook sníží počet reklam, které může daný obchod inzerovat. V extrémních případech pak může inzerci zcela zakázat.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře