Facebook zavádí reklamy s možností více textových variant

5. 11. 2019Novinky

Inzerenti se brzy dočkají novinky, která jim umožní vložit k jedné reklamě více variant textů. Facebook je bude následně testovat a na základě výsledků vybere a konkrétnímu uživateli zobrazí vhodnou kombinaci textů. Chce tak pomoci inzerentům dosáhnout nejlepších výsledků v jejich kampaních.

Novinka se jmenuje Multiple Text Optimization (Optimalizace více textů), podobá se responzivním reklamám od Googlu a její nastavení bude velmi snadné. Při tvorbě reklamy stačí vyplnit do textových polí několik variant pro hlavní text, nadpis a popis. Možnost bude dostupná u reklam s jedním videem nebo jedním obrázkem.

Zdroj: Marketing Land

Multiple Text Optimization v podstatě navazuje na dynamické reklamy Facebooku a pracuje na podobné bázi. Dynamicky zobrazuje uživatelům různý obsah, v tomto případě kombinace textů a popisků, na základě jejich preferencí pro co nejlepší výsledky.

Funkce také umožní testovat alternativy textů v kombinaci s různými publiky. Podle některých zpráv ale pravděpodobně nebude možné si rozpadnout výsledky reklamy pro jednotlivé kombinace textů.

Facebook uvedl, že v následujících týdnech bude Multiple Text Optimization zavádět globálně všem uživatelům. Už se vám tato možnost v reklamním účtu objevila? Pochlubte se nám v komentářích.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře