Inzerenti se brzy dočkají novinky, která jim umožní vložit k jedné reklamě více variant textů. Facebook je bude následně testovat a na základě výsledků vybere a konkrétnímu uživateli zobrazí vhodnou kombinaci textů. Chce tak pomoci inzerentům dosáhnout nejlepších výsledků v jejich kampaních.
Novinka se jmenuje Multiple Text Optimization (Optimalizace více textů), podobá se responzivním reklamám od Googlu a její nastavení bude velmi snadné. Při tvorbě reklamy stačí vyplnit do textových polí několik variant pro hlavní text, nadpis a popis. Možnost bude dostupná u reklam s jedním videem nebo jedním obrázkem.
Multiple Text Optimization v podstatě navazuje na dynamické reklamy Facebooku a pracuje na podobné bázi. Dynamicky zobrazuje uživatelům různý obsah, v tomto případě kombinace textů a popisků, na základě jejich preferencí pro co nejlepší výsledky.
Funkce také umožní testovat alternativy textů v kombinaci s různými publiky. Podle některých zpráv ale pravděpodobně nebude možné si rozpadnout výsledky reklamy pro jednotlivé kombinace textů.
Facebook uvedl, že v následujících týdnech bude Multiple Text Optimization zavádět globálně všem uživatelům. Už se vám tato možnost v reklamním účtu objevila? Pochlubte se nám v komentářích.