Facebook zavádí reklamy ve Stories s proklikem do Messengeru

7. 10. 2019Novinky

Facebook spouští nové reklamy ve Stories, které zavedou uživatele do přímé konverzace s inzerentem na Messengeru. Novinka se týká Stories na Facebooku, Instagramu i Messengeru.

Reklamy s proklikem do Messengeru zavedl Facebook už v roce 2016. Teď ale jejich umístění rozšířil i do Stories. Nové reklamy vybízejí ke swajpnutí přes tlačítko Poslat zprávu. Poté se uživatel dostane přímo do konverzačního vlákna s daným inzerentem.

Stories na Facebooku, Instagramu a Messengeru sdílí přes 500 milionů lidí denně a přes 40 milionů firem je na Messengeru aktivní. 3 milionům značek navíc běží každý měsíc reklamy napříč Facebookem a jeho aplikacemi. Propojení těchto kanálů je tak logickým krokem, díky kterému Facebook inzerentům i uživatelům nabízí víc příležitostí k vzájemnému propojení.

Zdroj: Facebook

Průzkum Facebooku navíc ukázal, že reklamní kampaně zobrazované ve více typech Stories zvyšují množství konverzí. Sedm z devíti testovaných značek, které využily umístění Messenger Stories, zaznamenalo zvýšení počtu konverzí, které zahrnovaly zejména instalaci aplikací, přidání zboží do košíku, nákup nebo registrace. Množství konverzí bylo dokonce vyšší, než když značky umístily reklamu pouze do jediného typu Stories.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře