Facebook přidal do Správce reklam nové možnosti pro vyhodnocování výkonu. Jedná se o tvorbu reportů napříč účty a tvorbu vlastních metrik v reportování reklam. Nástroje jsou navržené tak, aby inzerent získal ucelený přehled o tom, jak jeho reklamy fungují.
Tvorba reportů napříč účty
Pokud spravujete více reklamních účtů, nový report vám pomůže získat lepší celkový přehled, jak se daří vašim kampaním. Můžete si zde zobrazit a analyzovat metriky dosah, zobrazení a konverze z více reklamních účtů najednou. Reporty ukazují také deduplikovaný dosah reklam, což nebylo možné, pokud jste dříve tvořili a stahovali reporty manuálně zvlášť pro každý účet.
Výhodou souhrnného reportu je bezesporu lepší přehled o celkovém výkonu reklam přímo na hlavním panelu Správce reklam, který vám pomůže zefektivnit i správu reklam. Také vám ušetří čas oproti nutnosti exportování dat pro každý účet zvlášť a následné kompilaci.
Vlastní metriky v reportování reklam
Facebook zavádí i možnost tvorby vlastních metrik. Nově si můžete v reportech nastavit metrické vzorce, které jsou pro vaše cíle a strategie nejdůležitější. Metriky lze uložit napříč všemi reporty, abyste je mohli průběžně sledovat a nemuseli je vytvářet pořád znovu. Pro vytvoření vlastních metrik přejděte do reportování reklam a postupujte podle nápovědy.
Obě novinky mají pomoci v porozumění výkonu kampaní a přinést komplexnější data pro tvorbu dalších strategií . Už jste nové vlastní metriky a souhrnné reporty vyzkoušeli? Jak jste s nimi spokojení?