Facebook zavede do Marketplace nové možnosti dopravy

29. 10. 2021Nezařazené

Facebook pokračuje ve vývoji nástrojů pro e-commerce a tentokrát přidává nové možnosti dopravy na Marketplace. Tím rozšiřuje nabídku položek, které si tu lidé mohou pořídit, a podněcuje větší aktivitu v oblasti prodejů i nákupů na platformě.

Novinka umožní prodejcům, ke kterým od června patří také firmy, přidat k nabídce odhadované náklady na dopravu. Díky tomu mohou významně rozšířit okruh potenciálních zájemců o jejich zboží.

Uživatelé budou moci také filtrovat vyhledávání produktů právě na základě možností dopravy.

Zdroj: Facebook

Celý proces vypadá velmi podobně jako na eBay. Na konci lidé obdrží i podobné oznámení.

Zdroj: Facebook

Přestože se Marketplace od Facebooku zatím nedostává tolik pozornosti, je to stále rostoucí nástroj, protože každý měsíc si tu prohlížejí nabídku miliardy uživatelů. A to je klíčem k ambicím, které Facebook v oblasti e-commerce má. I vzhledem k tomu, že chce do budoucna udělat ze všech příspěvků prodejní, a posunout tak používání sociální sítě na zcela novou úroveň.

A Marketplace je toho odrazovým můstkem. Proto také Facebook pro zajímavost ukázal, o které zboží je tu největší zájem.

Zdroj: Facebook

Kromě těchto kategorií se během letních měsíců zvedl zájem o 60 % také o oblečení a o 20 % se zvýšila jeho nabídka.

Novinka zatím startuje ve Velké Británii a dostupná je taktéž v USA, a to jak na Marketplace, tak ve specializovaných skupinách. Podrobnosti se dozvíte na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře