Živé vysílání v Messengeru by už brzy mohlo být realitou. Facebook dosud tuto funkcionalitu testoval a nyní oznámil, že ji nechá vyzkoušet i několika vybraným stránkám. A pokud budou spokojené, rozšíří ji celé veřejnosti.
V prosinci Facebook testoval nástroj, který umožní firmám prostřednictvím Messengeru posílat automatizované zprávy v podobě živého přenosu. Brzy se ukázalo, že firmy jsou schopné vytvářet si vlastní uvítací zprávy obsahující text, video nebo obrázek a přidat do nich také nabídku možností, jak na tyto zprávy odpovědět.
Ačkoliv se nejedná o chatbota v pravém slova smyslu, může se tak zpráva chovat. Záleží na úrovni konverzačních schopností. Na veřejnost dokonce unikl i název tohoto nástroje – Broadcast Composer.
Facebook nyní umožnil procentu stránek malých podniků z USA, Mexika a Thajska si funkcionalitu vyzkoušet na vlastní kůži a s vlastními fanoušky. Posílat zprávy v podobě živého přenosu mohou zatím jen těm uživatelům, se kterými v minulosti již konverzovali. Limitovaný je také počet zpráv, které můžete poslat za měsíc.