Facebook oznámil, že zavede novou certifikaci Brand Safety Certification pro oficiální Facebook Marketing Partners. Cílem je poskytnout inzerentům lepší kontrolu nad tím, kde se jejich reklamy objevují.
Facebook si uvědomuje, jak je důležitá bezpečnost značek, a proto bude v rámci nové technologie pro bezpečnost značek certifikovat své marketingové partnery (FMP). Jako první přijdou na řadu společnosti DoubleVerify a OpenSlate. Nové řešení pomůže inzerentům prověřit možnosti obsahu a kontrolovat, kde se budou zobrazovat jejich reklamy.
Hlavním impulzem pro tento krok byl problém YouTube, který ztratil několik velkých inzerentů, jelikož se jejich reklama zobrazovala u kontroverzních videí. Facebook se proto snaží zvýšit bezpečnost a úroveň reklam a zamezit případným komplikacím.
Bezpečnostní certifikace umožní schváleným partnerům implementovat blokované seznamy jménem svých klientů prostřednictvím Facebook’s Ads API. Tyto seznamy mají obsahovat aplikace, weby, stránky v Audience Network, Facebook instreamová videa a Facebook Instant Articles, u nichž inzerent nechce, aby se zobrazovaly jeho reklamy. K vytváření blokovaných seznamů mohou inzerenti využít seznamy vydavatelů a reporty vydavatelů.
Nový program se zaměří hlavně na větší inzerenty s většími rozpočty. Menší firmy si mohou vytvořit své vlastní blokované seznamy.