Facebook oznámil nový pokrok v nástroji pro automatický překlad světových jazyků. Ten zlepší komunikaci mezi firmami a uživateli po celém světě a nabídne nové marketingové příležitosti.
Nová funkcionalita vychází z modelu vícejazyčného strojového překladu (MMT), který je schopný překládat mezi jakoukoliv dvojicí ze 100 světových řečí, aniž by mezičlánkem byla angličtina.
V praxi to znamená, že Facebook upouští od systému, kdy sdělení v jazyce A přeložil nejdříve do angličtiny a z ní poté do cílového jazyka B. Díky novému nástroji se zachová co nejpřesnější původní význam sdělení.
Co to znamená pro marketing?
Nástroje pro překlad jazyků na Facebooku mohou hrát klíčovou roli při maximalizaci obchodních příležitostí. Usnadní totiž mezinárodní obchod a komunikaci v regionech, kde existují jazykové bariéry. Firmy se tak mohou zaměřit na nové trhy a efektivně s nimi komunikovat. Zvlášť v dnešní době, kdy sociální síť významně podporuje oblast ecommerce.
Podrobnosti o tom, jak pokročilý nástroj pro překlady funguje, se dozvíte na blogu Facebooku.