Snadné platby jsou klíčovou součástí e-commerce. Lidé chtějí nákupy provádět rychle a s minimálním úsilím. Proto Facebook otevírá Facebook Pay jako platební možnost pro webové stránky třetích stran.
Facebook tuto možnost spustil nyní v srpnu. Firmy tak mohou aktivovat Facebook Pay jako jednu z možností plateb na svých webových stránkách, díky čemuž mohou jejich zákazníci zrychlit platbu bez nutnosti opětovného zadávání platebních údajů. Facebook Pay je už například k dispozici na platformě Spotify.
To je pro sociální síť velký krok kupředu. Pokud si totiž uživatelé zvyknou platit přes Facebook Pay, zvýší se i pravděpodobnost, že budou snáze nakupovat také prostřednictvím Facebooku a Instagramu. A tím podpoří snahu Facebooku, jehož cílem je, aby se dalo nakupovat přes veškeré příspěvky na síti.
Novinka je dostupná zatím v USA. Pokud se ovšem osvědčí, zavede ji Facebook globálně.
Více se dozvíte na blogu Facebooku.