Facebook zveřejnil každoroční report, který nastiňuje klíčová témata a trendy, o které se uživatelé v uplynulém roce na sociálních sítích nejvíce zajímali. Přehledy mohou skvěle posloužit marketingovým účelům firem a značek.
Facebook prozkoumal tisíce témat, o kterých uživatelé diskutovali na jeho platformě a poprvé v historii těchto reportů také na Instagramu. Z toho vznikl 40stránkový dokument, který mapuje osm trhů světa (z Evropy to jsou Velká Británie a Německo).
Facebook zkoumal témata z oblasti vzdělávání, technologií, životního stylu a volného času. Každé téma zahrnuje regionální členění a poskytuje přehled o vývoji diskuse v čase. Porovnat si témata můžete také pomocí interaktivního nástroje Hot Topics.
Tyto přehledy jsou velmi užitečným podkladem pro marketéry, protože mohou lépe porozumět svému publiku a smysluplně se s ním v budoucnu propojit.
Podívejte se na celý report nebo si přečtěte další zajímavosti na blogu Facebooku.