Facebook uvádí dva nové nástroje spojené s reklamou na filmy. První novinkou je možnost dostávat upomínky na premiéru filmu, o který jste dříve projevili zájem. Druhou je možnost vyhledávat premiéry a zakoupit si lístky.
Facebook se rozhodl pro zavedení nových funkcí na základě studie, kterou provedl v lednu ve spolupráci se společností Accenture. Z ní vzešlo, že 58 % dotazovaných lidí objevuje nové filmy online a 39 % z nich k tomu používá mobilní telefony.
Na Facebooku se tedy můžeme těšit na dvě novinky:
1. Když se uživateli zobrazí v News Feedu reklama na film, bude moct kliknout na tlačítko Mám zájem. Díky tomu poté dostane upozornění, až půjde film do kin. Nástroj funguje na podobné bázi jako události.
Facebook chce zasíláním upozornění vzbudit v uživatelích větší zájem, aby navštěvovali kina. Uvedl také, že uvažuje o zařazení funkce připomenutí i u televizních seriálů a streamovacích služeb.
2. Druhou novinkou je stránka s bližšími informacemi o filmu, která se uživatelům zobrazí, pokud snímek zadají do facebookového vyhledávání. Zde zjistíte promítací časy nebo si tu budete moci přímo koupit lístky.
V poslední době je to již druhá novinka, která se dotkne vyhledávání. Již dříve jsme vás informovali, že Facebook rozšiřuje možnost reklamy ve vyhledávání na více inzerentů. Je tedy vidět, že se Facebook na tuto oblast z pohledu propagace nyní zaměřuje.
Filmové reklamy jsou dostupné zatím pouze v USA a Velké Británii, kde má Facebook partnerství s řetězci AMC Theatres a Regal Cinemas. V USA si budou moci diváci zakoupit vstupenky skrze Fandango a Atom, v UK prostřednictvím Odeon Cinemas.