Facebook se rozhodl přejmenovat svou platformu Camera Effects Platform na Spark AR a zpřístupnit ji i na Instagramu. Vkládá totiž obrovské ambice do takzvané rozšířené reality, která je podle něj nevyhnutelným trendem budoucnosti.
Facebook spustil platformu pro fotoefekty v dubnu 2017 a vložil tak nástroje začínající rozšířené reality do rukou všem vývojářům a tvůrcům. Díky tomu jejich popularita výrazně vzrostla a dnes už existuje celá komunita lidí, kteří vytvářejí inovativní zážitky pro více než 1,5 miliardy facebookových uživatelů.
Nyní se celá tato „show“ posunuje ještě o krok kupředu. Spark AR se totiž už netýká jen Facebooku. Nástroj bude nově dostupný v beta verzi i na Instagramu. I tady budete moci vytvářet ještě interaktivnější marketingové zážitky, které osloví hlavně mladší publikum.
Pokud chcete být součástí testování, sociální síť teď přijímá žádosti.
A jestli se chcete o Spark AR dozvědět víc, podívejte se na zprávu Facebooku nebo SparkAR.com, případně se přidejte do facebookové skupiny Spark AR Community.