Platformy třetích stran budou brzy moci nabízet další typ umístění reklam na Instagramu. Meta totiž oznámila, že reklamy ve výsledcích vyhledávání nyní integruje do rozhraní Instagram Marketing API.
Instagram přidal tento placement v březnu, a umožnil tak firmám zobrazovat propagační akce na základě klíčových slov použitých v rámci vyhledávacího dotazu v aplikaci.
Díky nové aktualizaci budou moci stejné umístění nabízet i platformy třetích stran pro správu sociálních sítí. Nový placement bude k dispozici prostřednictvím stávajícího rozhraní Marketing API, kam Instagram integruje doplněk INSTAGRAM_SEARCH.
Díky němu budete moci vytvářet a zobrazovat náhledy reklam na externích platformách, jako je Hootsuite nebo Sprout Social. Dostupné budou také analytiky.
Jedná se o užitečný doplněk, díky kterému by nové umístění reklam mohlo vyzkoušet mnohem více inzerentů.
Více informací o novince si můžete přečíst na blogu Mety.