Kreativní formát Stories se na Instagramu objevil loni v srpnu, v říjnu pak Facebook odkryl statistiky, které svědčily o tom, že se dobře ujaly. A jejich úspěch pokračuje, protože po pěti měsících fungování je sleduje už více než 150 milionů uživatelů Instagramu. Jedna z pěti Stories navíc získá přímou reakci od diváků.
Také Stories, které pocházejí z dílny značek a firem, mají vysoký engagement. Třetina všech sledovaných příběhů totiž patří firmám. Facebook tak chce navázat na úspěšnou éru a zavádí nové nástroje, které interakci mezi diváky a firmami ještě posílí.
Přehledy pro Stories
Pokud jste svůj osobní profil na Instagramu proměnili v byznysový, v následujících týdnech vám v něm přibudou analytické Insights určené pro Stories. Díky nim uvidíte, jak si jednotlivé Stories vedou co do dosahu, zobrazení, odpovědí a míry opuštění. Na základě statistik je pak můžete přizpůsobit tak, aby poskytovaly relevantnější obsah, na který vaše publikum uslyší.
Reklamy ve Stories
V návaznosti na přehledy budete brzy moci v rámci Stories také inzerovat. Facebook chce totiž zavést fullscreen reklamy, u nichž bude možné použít cílení, dosah a statistiky výkonnosti. Narozdíl od reklam na Facebooku ale už od začátku poběží se zvukem. Reklamy ve Stories zatím testuje zhruba třicítka vybraných klientů, mimo jiné Maybelline New York, Nike, Quantas nebo Netflix. Až Facebook vychytá všechny mouchy, pustí je do světa pro všechny.