Instagram spustil nové funkce vyhledávání na mapě, které poskytnou další způsob, jak v aplikaci objevit místní podniky a získat o nich více informací.
Nové vyhledávání na mapě umožní uživatelům prozkoumat oblíbená označená místa v jejich okolí. Zároveň bude možné filtrovat místa podle konkrétních kategorií, jako jsou restaurace, kavárny nebo třeba kosmetické salony.
Funkcionalita je v podstatě další fází nástroje Location Stories, které Instagram v roce 2020 vypnul, ale nyní jej pomalu přidává uživatelům po celém světě.
S novou dynamickou mapou budete konkrétně moci:
- procházet poslední příběhy, nejlepší příspěvky a příslušné průvodce označenými místy a dozvědět se více,
- filtrovat podle kategorií lokalit, a zúžit tak vyhledávání,
- uložit si místa do sbírky, abyste se k nim mohli v budoucnu vrátit,
- sdílet místa prostřednictvím přímé zprávy přátelům nebo skupinám.
Mapa tak nabídne personalizovanější vyhledávání prostřednictvím UGC obsahu, který tvoří samotná komunita Instagramu. Ten poskytne větší kontext a ukáže například, jak jednotlivé podniky vypadají.
Pro malé podniky může být nový nástroj v mnoha ohledech velmi přínosný. Až 58 % uživatelů Instagramu totiž uvádí, že se o značku více zajímají poté, co ji vidí ve Stories.