Facebook se snaží rozšířit používání reklam ve videích Reels, a proto toto umístění přidává i do svého Instagram Marketing API. Tím se platformám třetích stran zjednoduší vytváření reklamních kampaní zaměřených na krátké videoklipy.
Novinka bude k dispozici ve všech aktuálních verzích Marketing API a nevyžaduje žádný upgrade. Reklamní partneři na Facebooku používají API pro implementaci jeho funkcionalit do svých aplikací a umožňují různým nástrojům, jako je například Hootsuite, zveřejňovat obsah na různých platformách.
Díky nejnovější aktualizaci bude pro více firem snazší implementovat také Reels kampaně. Což je skvělé právě v tomto období, kdy se Facebook snaží posílit své zaměření na krátké videoklipy. Reels jsou totiž nejrychleji rostoucím formátem na Instagramu, což představuje velkou příležitost pro dosah a růst. Umístění reklam do Reels by tak mohlo zaujmout mnohem více inzerentů a právě aktualizované API by tomu mohlo pomoci.
Více se dozvíte na blogu Facebooku.