Chtěli byste spustit reklamní kampaň na Instagramu, ale nemáte založený reklamní účet na Facebooku? Sociální síť to nově umožní i bez něj.
Instagram přidal nový nástroj, který firmám umožní spustit reklamy na platformě, aniž by byly propojené s reklamním účtem nebo stránkou na Facebooku. Jedinou podmínkou je, že jste ještě nepropagovali žádný příspěvek.
V aplikaci Instagramu budete moci vytvářet a spravovat reklamy a sledovat jejich výkon. Pokud nechcete používat Správce reklam na Facebooku, nemusíte. Jestliže však chcete inzerovat napříč všemi aplikacemi, které pod Facebook spadají, je propojení s reklamním účtem nezbytné.
Jak na to?
- Běžte na svůj instagramový profil.
- Klikněte na příspěvek, který chcete promovat.
- Klikněte na možnost Propagovat pod obrázkem.
- Nastavte cílovou stránku (kam se lidé dostanou po kliknutí na reklamu), publikum, denní rozpočet a délku propagace. Poté klikněte na možnost Další.
- Na konec stiskněte tlačítko Vytvořit propagaci v části Kontrola.
- Schválení sponzorovaného příspěvku trvá obvykle do 60 minut.
Instagram testoval nástroj v několika posledních měsících a nyní je dostupný v USA a Turecku. Podrobnosti najdete v nápovědě Facebooku.