Skvělá zpráva pro instagramové marketéry! Instagram ve svých analytických přehledech zdvojnásobuje délku období, za která můžete sledovat metriky. Místo 30 dnů je prodlužuje na 60.
Instagram přidal do svých přehledů nový kalendář, který v aplikaci najdete poté, co kliknete na nástroj časového období.
Stávající možnosti přednastaveného období (30, 14, 7 dnů či předchozí měsíc) přitom zůstanou nadále k dispozici v horní části obrazovky. Pokud vám tedy vyhovovalo měření výsledků na základě nastavených časových bloků, můžete v nich libovolně pokračovat.
Instagram navíc přislíbil, že na konci léta novinku ještě rozšíří, a to až na 90 dnů. Díky takto širokému období můžete sledovat přesnější metriky a získáte lepší přehled o tom, jak si vaše aktivity na Instagramu v dlouhodobějším horizontu vedou.
PSA: there’s a new calendar tool in Insights 📊
— Vishal Shah (@vishalshahis) July 20, 2021
It lets you to choose a custom date range for your account metrics – and we’re doubling the timeframe to 60 days for now (it’ll be 90 later this summer).
We’ll keep making updates based on feedback and share more when we can. pic.twitter.com/euP7HKlGda
Novinku zavádí Instagram postupně.