Instagram rozšiřuje přístup do Creator Marketplace

27. 2. 2024Novinky

Meta rozšiřuje přístup ke svému nástroji Creator Marketplace a zavádí v něm další praktickou novinku. Díky tomu může více firem a ještě snazším způsobem vyhledávat tvůrce pro spolupráci na svých kampaních na Instagramu.

Meta poprvé spustila Creator Marketplace v roce 2022. Pomocí něj se mohou firmy propojit s relevantními influencery a tvůrci na základě řady kvalifikátorů, jako jsou témata, na která se zaměřují, počty sledujících, lokalita, kde působí, a podobně.

Toto tržiště bylo dosud k dispozici pouze v USA. Nyní jej Meta spouští v dalších regionech (Kanada, Austrálie, Nový Zéland, Japonsko, Indie, Brazílie). Poprvé se také objevuje v Evropě, kde ho Meta zavádí ve Velké Británii.

Zdroj: Meta

Kromě rozšířeného přístupu přidává Meta do Creator Marketplace také nová doporučení založená na strojovém učení. Ta budou využívat data z Instagramu a zvýrazní účty, které mají vysokou míru zapojení ve vašem oboru, v minulosti se zmínily o vaší značce nebo dosáhly dobrých výsledků pro podobné firmy. Díky tomu snáze objevíte tvůrce, kteří se pro vaše kampaně hodí nejlépe.

Zdroj: Meta

Spolupráce v rámci značkového obsahu může být na Instagramu velmi účinná, protože k propagaci vaší značky využívá zavedené odborné znalosti a zkušenosti tvůrců, kteří si v aplikaci již vybudovali své příznivce a vědí, co funguje. Spoluprací s těmi správnými tvůrci, kteří mají vazbu na vaši cílovou skupinu, si tak můžete zajistit cennou podporu v rámci klíčových komunit.

Jakmile bude Creator Marketplace dostupné i u nás, najdete ho v Meta Business Suite. Podrobnosti o novinkách se dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře